Det är ju så jälla kallt ute, hur ska man kunna gå

Ja här är jag, 1 mån sedan jag skrev jag har tappat lusten totalt, då vi haft mellan 20-30 grader kallt ute länge nog nu.
Så nu vill jag har lite varmare ute, vill kunna gå utan att frysa.

Vad har jag då gjort, ja ätit massor av semlor pistage semla är min favorit :0)
inte så konstigt då min dotter jobbar på kondis...

Vikten ja jag har inte gått upp mera än 2 kilo, det är ju kanon, Herbalife ligger nere ett tag...
dock var jag in på tappa.se och läste lite jag skulle visst äta ca 1600 kcal och gå 13300 steg/ dag för att minska i vikt, så det är mitt sista mål, jag vill äta normalt utan att räkna och snåla, och det ska nog allt fungera.

Jag simmar ju sist simmade jag 50 min, det tycker jag är kanon bra försöker simma 3ggr/vecka, nu måste jag skaffa en badmössa för jag färgade håret igår, färgen är typ mörk plommon och jag är super nöjd med den.

Fick också reda på att det ska finnas mp3 spelare som tål vatten, gissa om jag ska skaffa en om det stämmer, tänk er att simma till sin favorit musik eller en bra talbok, måste bli en snabb timmes simmning det =)))

Det var lite från mig =)
Kramen Jullan

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej1

Usch vad kallt ni har.....brrr!

Ja men det är verkligen skönt att simma skulle jag behöva ta upp igen.Ja jag har oxå läst någonstans att det finns sådan mp3....är ju kanon bra ju ;)

Men de är väl svndyra då förstås.

Lycka till nu

Kram

2009-02-18 @ 10:03:22
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Louice

Roligt höra från dej! :)

Visst är det jobbigt med denna kyla som aldrig tar slut! Vill ha sommar, jag iaf vårvinter skulle kännas skönt.



Kram o pepp!

2009-02-18 @ 13:03:04
URL: http://alni.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0