Jag har i alla fall tur

Idag har jag igen varit på smärtmottagningen, och fått mina blockader det gick bra, men det gör så ont speciellt den han sprutar emellan kotorna i nacken.

I julas ramlade jag och har sedan dess haft problem med min vä axel, så min doktor fråga hur det bar med den, och jag sa som det var inte så bra.
Då kände och klämde han och så fick jag cortison spruta i ledkapseln i vä axel, då bedövningen satt i var det underbart, bedövad i min onda axel och nacke, nu har bedövningen i axeln släppt och jag sitter här, det gör ont som bara den, men det skulle jag ha någon dag och det gör inget, för jag är en av få som har sådan tur att få komma på smärtmottagningen med jämna mellanrum och har så gjort i snart 4 år nu, och läkaren, sköterskorna där är helt underbara dom förstår verkligen hur man har det med smärta som inte syns.

Nu ska jag komma ig¨ng riktigt med min vikrminskning i alla fall, för jag var med på en lokal hemsida från konditoriet här idag, och hu gena mig vilken jälla syn, jag bad mina barn om urskäkt för hur jag så ut, smoskandes på semla ja det var buffe, och jag åt 6 st ja just det 6 st så nu får det banne mig vara nog.

Den synen på det fotot önskar jag inte min fiende ens, så nu hejar vi alla på och kämpar :0)

Kramar Jullan

Kommentarer
Postat av: Louice

Ja kort är verkligen hemska! Såg ett häromdagen oxå på mej själv...huga!

Tack för kommentaren oxå hos mej. Ska göra mitt bästa att vila dessa dar.

Kram!

2009-02-20 @ 16:13:13
URL: http://alni.wordpress.com
Postat av: Helena

Hej vännen!

Skönt att du fick hjälp med det onda inget roligt alls...Jag sitter i samma båt som dig..Jag har totalt tappat lusten ett tag, Jag var nere i min målvikt och blev guldmedlem men nu har jag gått upp 3kg så nu jädrans på onsdag den 25.e skriver jag och min syster in sig på vv igen..För jag klarar inte detta själv."suck" Ha en fortsatt trevlig helg!!

kramiz

2009-02-21 @ 09:32:01
URL: http://Titti40.wordpress.com
Postat av: Helena

Du är utmanad av mig!

kram

2009-02-21 @ 20:14:05
URL: http://Titti40.wordpress.com
Postat av: Louice

Hoppas allt är bra med dej o att du har en fin sommar! :)

Kram!

2009-07-12 @ 17:00:44
URL: http://alni.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0